Celovita kakovost in avtokontrola - proizvodnja brez izmeta

Osnovno načelo kakovosti je, da naredimo takšen izdelek, ki zadovolji vsakega kupca. V izdelavo takšnega izdelka moramo vložiti veliko truda, uporabiti dobre vhodne materiale, posvetiti več časa kontroli izdelkov in procesov. Kakovost se ustvarja pri vsaki operaciji delovnega procesa. Ciljsleherne proizvodnje je, da s čim manjšimi stroški doseže želeno kvaliteto končnega izdelka. Predrago in neučinkovito je, če ugotovimo slabo kvaliteto - izmet, ko je izdelek že narejen. Politika financiranja ne sme zanemarjati kakovosti, saj podjetje lahko živi le toliko časa, dokler s kakovostjo izdelkov zadovolji zahteve trga.
Cilji
- poznali vlogo metod kakovosti v vitkem podjetju in v procesih
- spoznali osnovne metode obvladovanja kakovosti in avtokontrole
- poglobili znanje o procesnem pristopu
- pridobili vpogled v trenutne zahteve kupca na področju metod reševanja problemov
Namen
Seminar je namenjen vsem, ki so odgovorni za kvaliteto v proizvodnji – vodjem avtokontrole, vodjem začetnega projekta avtokontrole in delavcem.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
Pomen besede KAKOVOST v vitki organizaciji
Celovito obvladovanje kakovosti
Principi celovitega obvladovanja kakovosti
Zadovoljitev zahtev kupca
Razumevanje verige kupec - dobavitelj
Izvajanje potrebnega in nepotrebnega dela
Narediti delo prvič dobro – 0% napak
Merjenje uspešnosti in učinkovitosti
Stalne izboljšave
Odgovornost za kakovost
Orodja za izvajanje izboljšav in njihovo vzdrževanje
Plan ukrepov
Časovni diagram in diagram trendov
Nadzorne karte
Avtokontrola (samokontrola)
Priprava kontrolne dokumentacije
Avtokontrola AQ
Numerični način zapisovanja
Karta Xpr – R
Primeri dobrih dobrih praks
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo