Letni razgovori – Primeri dobre prakse

Letne razgovore uvajajo v organizacijah, kjer želijo vzpostaviti odprto komunikacijo s svojimi zaposlenimi. So orodje za vodenje in motiviranje sodelavcev preko ciljev podjetja oz. družbe. Le dobro poznavanje in razumevanje ciljev podjetja in razumevanje pomembnosti posameznikove vloge v podjetju, vodi k uresničevanju ciljev. Uspešen posameznik je ključ do uspešnega vodje in uspešnega podjetja. Vodenje letnih razgovorov zahteva strokovno usposobljenost vodij in ustrezno organizacijsko kulturo v podjetju oz. družbi.
Namen
Seminar je namenjen vodjem kadrovskih služb, direktorjem, vodjem oddelkov in vsem, ki so zadolženi za izvedbo in vpeljav projekta letnih razgovorov.
Kompetence
Usposabljanje bo potekalo v obliki delavnice, individualno in v skupini.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
STRATEGIJA PODJETJA IN ORGANIZACIJSKA KULTURA
KAJ JE LETNI RAZGOVOR?
KDAJ IN ZAKAJ PRIČETI Z LETNIMI RAZGOVORI (SWOT ANALIZA)
CILJI RAZGOVORA
VSEBINA RAZGOVORA
ORGANIZACIJSKE PRIPRAVE NA RAZGOVOR
PRIPRAVE ZA VODJO RAZGOVORA
PRIPRAVE ZA UDELEŽENCA RAZGOVORA
STRUKTURA RAZGOVORA
POHVALA, VZPODBUDA IN POZITIVNA USMERJENOST SO NAJPOMEMBNEJŠI DEJAVNIKI
PASTI RAZGOVORA ZA VODJO IN UDELEŽENCA
TEHNIKE – FAZE RAZGOVORA
KAKO SE POGOVARJAMO S TEŽAVNIMI SODELAVCI
ZAKLJUČEK RAZGOVORA IN ZAPIS
REZULTAT RAZGOVORA IN INDIVIDUALNI RAZVOJNI NAČRT
PRIMERI DOBRIH PRAKS
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo