Poslovna komunikacija v nabavni službi
Zaposleni v nabavni službi imajo velik vpliv na finančni in poslovni položaj v podjetju. Vsak posel nabavnika se začne z osebnim razgovorom z dobaviteljem. Nekateri nabavniki so rojeni pogajalci in kupci ter delajo vse v dobrobit podjetja. Ostali se morajo teh veščin naučiti. Komunikacija se z razvojem spreminja in potrebno je slediti novim trendom, vrednotam, poslovnim odnosom ter skrbeti za dober zunanji videz, ki krepi samozavest in zaupanje. To in še mnogo več je potrebno za pridobitev ugodnih pogojev v poslu za podjetje in za zaupanje med poslovnimi partnerji.
Pridobljena korist na praktični delavnici:
Osebna samozavestna priprava na srečanje s poslovnim partnerjem, ki vpliva na pozitiven potek dogodkov in s tem na velik finančni doprinos za našo organizacijo.
Razvoj kompetenc:
Komunikacija s strankami, upravljanje s samim seboj, nabava.
Vsebina seminarja
ZAHTEVAJTE PONUDBO za izvedbo v vaši organizaciji.
V ponudbi vam bomo posredovali vsebino, katero lahko prilagodimo vašim zahtevam po znanjih!