Poslovna komunikacija vodstva do sodelavcev in strank

Cilji
Naučimo se osnov sodobnega bontona in spoznamo, zakaj ljudje isto situacijo različno sprejemajo. Seminar je namenjen dvigu kulturne ravni vseh zaposlenih, kar dosežemo s tem, da se ga udeležijo vsi zaposleni in si naredijo osebnostni načrt sprememb.
Namen
Karkoli določena organizacija proizvaja ali ponuja, vse temelji na medčloveških odnosih. Največji kapital vsake organizacije so ljudje. Vsak zaposleni si želi biti v svoji delovni sredini spoštovan, sprejet in cenjen zaradi svojih znanj in spretnosti. Velikokrat se zgodi, da sodelavci, vodje in stranke s svojim nepravilnim obnašanjem in pristopom to preprečijo. Dobri medsebojni odnosi spodbujajo in motivirajo ljudi, da radi hodijo na delo, kar se odraža v dobrih rezultatih in visoki produktivnosti. Temelj dobrih medsebojnih odnosov je osnovno znanje o pravilnem komuniciranju in sprejemanje ljudi takih, kot so.
Kompetence
komunikacija, prepoznavanje temperamentov, preprečevanje konfliktov, osebna rast.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
POSLOVNA KOMUNIKACIJA ZA VODSTVO
1. Pomen poslovne komunikacije
S sodelavci nadrejen - podrejen
Poslovni obiski – stranke
2. Pomen prvega vtisa
Neverbalna komunikacija
3. Izkažimo spoštovanje do sogovornika
Zaupanje in statusni simboli vodje
4. Poslovna urejenost in obleka izražata spoštovanje
Osnove osebne urejenosti
Pomen obleke - uniforme v poslu
Neprimerna oblačila v službi
5. Sodobni poslovni EU bonton
Pozdravljanje
TI-VI
Uporaba titul in nazivov
Pravila rokovanja vodje do strank/podrejenih
6. Pravila poslovna komuniciranja po telefonu in prenosnim telefonom
Faze telefoniranja
Pravilen sprejem klica
Razgovor
Zaključek razgovora
7. Priprave na poslovni obisk-sestanek
Sprejem strank/kupcev
Posedanje za mizo
Postrežba med sestankom
Osnovni bonton na sestanku
8. Poslovne pogostitve in poslovne obdaritve ob praznikih
9. Osebnostni načrt sprememb
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo