Poslovna komunikacija do sodelavcev in strank

Uspeh v življenju je veliko večji, če znamo pravilno predstaviti svoje potenciale v obliki idej, zamisli in posredovanja svojega znanja drugim. Pri posredovanju sporočil želimo, da nas ljudje pravilno razumejo, sprejmejo in od nas prevzamejo navdušenje. To je umetnost retorikov in karizmatičnih osebnosti. Čustva in občutki, ki jih gojimo v sebi, se kažejo navzven. To je še posebej vidno, kadar imamo javni nastop in nas je strah. Nelagodje preprečimo tako, da bolje spoznamo sebe, sprejmemo druge in znamo vzpostaviti dober stik. S temi spoznanji postanemo samozavestni, si zaupamo, spoznamo zakonitosti uspešne komunikacije in s tem obvladujemo pravila javnega nastopanja.
Namen
Seminar je namenjen direktorjem, vodjem na vseh nivojih, nabavnikom, prodajnikom, tržnikom, komercialistom, trgovskim potnikom... PRAVILNI PRISTOP + PRAVILNA KOMUNIKACIJA = USPEŠEN RAZGOVOR (s sodelavcem, s poslovnim partnerjem, s kupcem)
Kompetence
neverbalna komunikacija, javno nastopanje, psihologija, osnove NLP, samozavest, samomotivacija, osebni razvoj.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
UČINKOVITO KOMUNICIRANJE – OSNOVA RETORIKE
Vpliv nebesedne komunikacije
Vpliv besedne komunikacije
Osnove spoštovanja sebe in drugih
Poslušanje – prijatelje imamo, da nas poslušajo
Osebni zgled je zelo pomemben
OBVLADOVANJE TEMPERAMENTOV POSLOVNIH PARTNERJEV
Vrste temperamentov
Pravilni pristopi brez konfliktov
Osebnostna analiza sebe – test
Analiziranje drugih
RAZUMEVANJE SEBE IN DRUGIH
Pravila poslušanja
Očesni gibi
Zaznavni sistemi VAKOG
TELEFONSKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU IN IZVEN PODJETJA
Priprave na telefonski razgovor
Prvih 10 sekund je odločilnih
Osnove pravilnega telefoniranja na stacionarnih in prenosnih telefonih
Neprijetnosti po telefonu in kako se profesionalno odzvati
Zaključek telefonskega razgovora in obljube po telefonu
POSLOVNI PARTNER NA OBISKU
Sprejem in posedanje
Poslovne vizitke, poslovna darila
SPOŠTUJMO SOGOVORNIKOVE VREDNOTE IN PREPRIČANJA
Analiza vrednot
Ozavestimo prepričanja
PRAVILNO IZREČENI ARGUMENTI NA SESTANKU
Kako pravilno grajamo, da si ne naredimo škode
Pravilna pohvala
Besede, ki povzročajo negativnost in stres
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo