Receptor - ogledalo organizacije

Prvi razgovor predstavnika podjetja z gostom, obiskovalcem ali stranko je odločilen. V danem trenutku obiskovalec, preko našega vedenja, dobi prvi vtis o vseh zaposlenih v organizaciji. To pomeni, da takrat predstavljamo vse zaposlene. Pri prvem srečanju posredno sporočamo o kulturi podjetja, ki vpliva na zaupanje – zanesljivost pri nadaljnjih poslih. Vedenje in bonton pridobimo skozi vzgojo od staršev in iz okolja, v določenih situacijah reagiramo po občutku. Dosti lažje je, če poznamo pravila, katera so nam lahko vedno v pomoč. Upoštevanje določenih pravil spoštovanja, gradi dober poslovni odnos za večje zaupanju pri pridobivanju posla.
Cilji
- kako naredimo dober vtis z neverbalno komunikacijo
- komu damo prednost, če imamo istočasno telefon, direktorja in novega obiskovalca
- kako izvedemo profesionalen sprejem in napotimo stranko naslednjemu sodelavcu
- pravila telefonskega razgovora (zakaj ni priporočljivo oglasiti se na telefon z besedami: Prosim! Halo! Ja? Želite?)
- kako spoznamo sebe in svoj odnos do drugih ljudi
- kako obvladujemo čustva ob neprijetnih situacijah.
Namen
Seminar je namenjen receptorjem, poslovnim sekretarjem, varnostnikom,...
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
Pričakovanja strank ali gostov, ki vstopajo v vašo hišo
Pomen prvega vtisa in njegovi elementi
Urejenost delovnega mesta
Osebna urejenost
Pomen neverbalne komunikacije
Vzpostavimo spoštovanje in zaupanje s sogovornikom
Pravila poslovnega pozdravljanja
Predstavljanje
Uporaba titul in nazivov
Tikanje in vikanje
Uporaba imen ali priimkov
Podajanje informacij in razumevanje
Poslušanje
Postavljanje vprašanj (odprta – zaprta)
Pravilna izbira pozitivnih besed
Besede, ki povzročajo stres in možnost spora
Spoznajmo sebe in druge to vpliva na odnos s sogovornikom
Vaja test- osebnostnega temperamenta
Vrednote
Pravila obnašanja telefoniranja
Analiza faze razgovora
Bonton in telefon
Odsotnosti sodelavcev in odziv
Obveznosti po telefonskem klicu
Reševanje konfliktov
Strategije reševanja konfliktov
Čustvena inteligenca in obvladovanje čustev
Negativne besede izzivajo konflikt
Analiza osebnega nastopa – vaja
Predlog izboljšav pri delu in nastopu
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo