Sodobna orodja za vodenje

Vsak vodja pri svojem delu potrebuje velik nabor različnih motivacijskih orodij za vodenje posameznika in skupine. Že več let se zavedamo, da so zaposleni največje bogastvo organizacije. Pravilni pristopi in vodenje do želenih ciljev temeljijo na vodstveni strukturi organizacije. Sodobni vodja potrebuje nabor zelo različnih znanj, da doseže pri posamezniku želeno učinkovitost. Vsak človek je unikaten, zato pravi vodja zna : kako komunicirati z različnimi tipi ljudi, organizirati sebe in druge, motivirati zaposlene, ki imajo različne poglede na svoje delo in navduševati ljudi za cilje, ki vodijo do dobrih finančnih rezultatov.
Cilj usposabljanja
PRIDOBLJENA KORIST na praktični delavnici:
spoznavanje orodij za vodenje in njihova uporabnost v praksi;
usklajevanje in upoštevanje drugačnih pogledov na delo;
postavljanje ciljev povezanih z letnim planom in delegiranje;
spoznavanje motivacijskih orodij za različne generacije.
Namen
Seminar je namenjen direktorjem, managerjem, vodjem, prodajnikom, nabavnikom – vsem, ki delajo z ljudmi.
Kompetence
vodenje, voditeljstvo, organizacija, učinkovita komunikacija, upravljanje s samim seboj, veščine inovativnega razmišljanja.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
1. Vrline in lastnosti uspešnih vodij
2. Učinkovito komuniciranje s sodelavci
Prepoznavanje vrste temperamentov
Izvedba osebnostnega testa -vaja
Pravilni pristopi do vsakega temperamenta - vaja
Grajenje dobrih odnosov med različnimi tipi ljudi
3. Poslušanje
Poslušanje sodelavcev, ko dajemo navodila - vaja
Razumevanje navodil, da ne pride do izkrivljenih informacij - vaja
Pravila za izboljšanje poslušanja
4. Razmerje med izrečenimi pohvalami in kritikami, se gradi moč vodje
5. Pomen pohvale
Kdaj, kaj, kako pohvalimo
Izrekanje pohvale- vaja
6. Pravilno izrekanje kritike
Kaj kritiziramo: osebo, delo ali izdelek- storitev?
Čustva in kritika, preprečimo,da ne pride do spora
7. Kritika izrečena v sendviču
Pravilno izrekanja kritike - vaja
8. Delegiranje dela sodelavcem
Pravila delegiranja
Vaja: izvedba delegiranja
9. Ali lahko vodja gradi prijateljski odnos do sodelavca?
Pomen čustvenih vezi na delovnem mestu
10. Vrste motivacije zaposlenega do dela na delovnem mestu
11. Organizacija časa in dela pri vodenju
Imejte nadzor nad vašimi kradljivci časa
12. Plan osebnih sprememb, pri nadaljnjem delu
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo