Sodobni trendi trženja v gostinstvu

9:00 - 14:00 IZZA d.o.o., Ljubljanska cesta 42, 2310 Slovenska Bistrica 02 843 20 60

Zakaj se odločimo za nakup določene storitve?

V vašem lokalu lahko imate najbolj prestižnejšo in okusno hrano, da bi zadovoljili vaše goste. A ves vaš trud v kuhinji lahko v trenutku uniči natakar, ki je neuglajen in brez bontona. Kot lastnik boste imeli manj dobička, kot bi ga lahko.

Kako narediti zaposlene vljudne in pripravljene ustreči gostom, da povečajo prodajo, pa je potrebno veliko sodobnega znanja o psihologiji gostov.

Prodajni pristop se zelo spreminja, predvsem sedaj v kriznih časih.

Upam, da ste vi na tem področju popolnoma poučeni in da vam prodaja vsak mesec narašča.

 

Vsi želimo biti pomembni in spoštovani! To je osnovno vedenje za uspešno prodajo.

Vsi zaposleni v gostinskem objektu morajo zadovoljevati vse pozitivne občutke in fizične zahteve gostov. Vsakega gosta je potrebno jemati individualno. Zato je potrebno dodatno znanje iz psihologije in komuniciranja. Obe temi se z leti spreminjata, tako kot zahteve gostov po hrani in pijači. Denar vložen v dodatno usposabljanje je naložba, ki se nam bogato obrestuje. Gost mora imeti občutek pomembnosti in da smo strokovnjaki na svojem področju.


Namen

Seminar je namenjen natakarjem, lastnikom lokalov in vsem, ki se ukvarjajo z gostinstvom.

Vsebina

  • VRSTE KOMUNIKACIJE

  • POMEN VERBALNE IN NEVERBALNE KOMUNIKACIJE

  • OSEBNA UREJENOST IN PRVI VTIS

  • PRAVILNO POZDRAVLJANJE

  • UPORABA NAZIVOV

  • PRAVILNA KOMUNIKACIJA PO TELEFONU (PRAVILNA PREDSTAVITEV IN DAJANJE INFORMACIJ)

  • VRSTE GOSTOV (SPOZNAVANJE GOSTOV, NJIHOVIH POTREB, ŽELJA, …)

  • POSLOVNO OBNAŠANJE KUHAR – NATAKAR

    • prijaznost

    • nagovarjanje gostov

    • svetovanje

    • reševanje reklamacij (hladna hrana, tujek v hrani, velikost porcije, zdravstvene težave, …)

  • AKTIVNA PRODAJA IN MARKETING

  • VAJE:

    • osebna predstavitev

    • pomoč pri izbiri in prepričevanje gostov

    • sprejem naročil in dajanje informacij po telefonu

Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo

Prijava, kotizacija in plačilo:

189,00 € + DDV (230,58 €)

V ceni je zajeto: organizacija, skripta, potrdilo, napitki in prigrizek.

Kotizacijo nakažite na transakcijski račun: 04430-0000902505 Nova KBM d.d.

Morebitne odpovedi sprejemamo dva dni pred začetkom seminarja. Po tem datumu kotizacije ne vračamo.

Naslednje izobraževanje

Kaj pravijo pretekli udeleženci usposabljanja?

Nazorna predstavitev delovanja službe vzdrževanja iz izkušenj. Predavatelj ima veliko izkušen iz prakse.

Danijela Kuzmanovič
Plastika Skaza d.o.o.