Učinkovito vodenje sestankov

Eno najpogosteje uporabljanih orodij za komunikacijo in vodenje v delovni sredini so sestanki. Pogosto se pritožujemo nad njihovo kakovostjo in s tem povezano izgubo dragocenega časa. Ključen element učinkovitega sestanka je cilj - rdeča nit, ki povezuje vodjo sestanka in vse prisotne. Skupna naloga vseh prisotnih na sestanku je, da so učinkoviti, da obvladujejo neprijetne sogovornike, da se na sestanek pripravijo in s tem zmanjšajo porabo časa. Sestanki so razdeljeni na tri korake: priprava na sestanek, izvedba sestanka in spremljanje dogovorjenih sklepov (nalog). Če je kateri od teh korakov površno ali slabo opravljen, je pričakovani rezultat sestanka primerno nižji. Spremljanje sklepov je predpogoj za učinkovito ciljno usmerjenost in motivacijo udeležencev.
Cilji
• uspešno vodenje komunikacije na sestanku,
• učinkovito spremljanje sklepov sestanka,
• izboljšana notranja komunikacija,
• orodja za lažje delo na sestanku
Namen
Seminar je namenjen vsem, kateri želijo doseči večjo učinkovitost sestankov in pa realizacijo dogovorjenega.
Kompetence
organizacija dela, osebna organiziranost, sodelovanje v timu, ciljna naravnanost, učinkovitost.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
Pomen sestanka in prisotnost posameznika
Organizacijsko-tehnične priprave na izvedbo
Vloga vodje sestanka
Udeleženci sestanka in njihova vloga na sestanku
Postavitev ciljev sestanka in rokov za izvedbo
Določitev glavnega cilja /zaključek
Delegiranje na sestanku in nadzor nad izvedbo sestanka
Glavne faze do sklepa - cilja na sestanku
Zbiranje idej
Analiza problemov
Sprejemanje odločitev
Upravljanje s konflikti na sestanku
Merjenje in prepoznavanje dosežkov na sestanku
Analiza igre vlog na sestanku – vaja
Osebni akcijski načrt sprememb
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo