Akademija za management - IV. modul

AKADEMIJA ZA MANAGEMENT
1. delavnica: 24.11.2023 VODITELJSKA ORODJA ZA POVEČANJE INOVATIVNOSTI IN KREATIVNOSTI
2. delavnica: 08.12.2023 ORGANIZACIJA ČASA IN PLANIRANJE DELA - 1. DEL
3. delavnica: 15.12.2023 ORGANIZACIJA ČASA IN PLANIRANJE DELA - 2. DEL
4. delavnica: 12.01.2024 POSLOVNA KOMUNIKACIJA VODSTVA DO SODELAVCEV IN STRANK
5. delavnica: 26.01.2024 INOVATIVNO IN KREATIVNO VODENJE TIMA
6. delavnica: 16.02.2024 VODENJE IN COACHING V DOBI I. 4.0
Sodobni ključni dejavnik konkurenčnosti vsake organizacije je človeški kapital. Od tega potenciala je odvisna kvaliteta storitve in izdelka. Samo organizacije, ki gradijo svojo prihodnost na stalnem razvoju, usposabljanju, zavzetosti, pripadnosti in zadovoljstvu svojih sodelavcev, bodo preživele na globalnem trgu. V kolikor zaposleni čuti pripadnost organizaciji, je lahko dovolj dobro notranje motiviran, da uspešno opravi zastavljeno nalogo.
S čim več zavzetimi zaposlenimi, lahko vodstvo realizira strateško zastavljene cilje organizacije.
Sodobni manager/vodja se zaveda, da organizacijo predstavljajo ljudje in ne delovna sredstva, s katerimi zaposleni opravljajo. Takšen pogled vodstva daje možnost za osebno rast posameznika, pridobitev novih kvalitetnih kadrov in ključnih kadrov za dobro konkurenčno prihodnost organizacije.
Vedno več slovenskih organizacij se tega zelo dobro zaveda, ob pomanjkanju kadra na trgu delovne sile.
Ankete so pokazale, da delovne organizacije zapuščajo dobri kadri ravno zaradi slabega pristopa pri vodenju.
KOTIZACIJA ZA VELIKO ŠOLO VODENJA:
za eno osebo za 40 pedagoških ur usposabljanja je samo 1200 EUR + DDV
za dve ali več oseb iz iste organizacije je 10% popusta
Cilji
- Povezovanje individualnih ciljev s poslovnimi cilji in strategijo
- Svetovalna podpora procesu ciljnega vodenja
- Ustvarjanje povratne informacije za povečanje učinkovitosti zaposlenih, timov in oddelkov
- Razvijanje veščin in znanj, potrebnih za zvišanje nivoja individualne uspešnosti zaposlenih
- Povratna informacija o uspešnosti zaposlenih
- Posredovanje kvalitetnih informacij drugim HR procesom
- Spoznavanje sodobnih orodij vodenja za večjo motivacijo zaposlenih
Namen
Šola vodenja – nadgradnja je sklop 5 modulov s področja vodenja. Znanje posameznih delavnic temelji na nadgradnji pridobljenih znanj iz ŠOLE VODENJA.
Takšen pristop vodenja pripomore k temu, da je upravljanje učinkovitosti stalen proces, ki motivira zaposlene za dosežke in razvoj. Vsak projekt upravljanja učinkovitosti začnemo tako, da se poučimo o ciljih in načinu poslovanja naročnika. Nato sledi oblikovanje celotnega sistema upravljanja učinkovitosti. Sisteme učinkovitosti gradimo s postavljanjem organizacijskih, sektorskih in individualnih ciljev po celotni strukturi organizacije. Tako se vzpostavi povratna informacija o individualni učinkovitosti in razvojnih potrebah posameznika. Cilji morajo biti merljivi, da jih zaposleni in vodje lahko ustrezno spremljajo. Ključen izziv učinkovitosti je prepletanje ciljev v organizaciji; na nivoju posameznikov in posameznih organizacijskih enot. Zato je izrednega pomena, da zagotovimo takšen sistem, ki omogoča soočanje s tem izzivom.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
1. Voditeljska orodja za povečanje inovativnosti in kreativnosti
1. Stalna komunikacije vizije, misije in strategij
2. Definicija vrednot in zagotavljanje vedenja v skladu z njimi
3. Voditeljstvo po modelu poslovne odličnosti
4. Umetnost postavljanja ciljev, zapisi in vizualizacija ciljev
5. Periodično standardizirano spremljanje realizacije ciljev in podajanje povratne informacije
6. Standardizacija vodenja po modelu Katedrala, rdeče črte, ABC modelu
7. Vidnost vodenja
8. Naloge, odgovornosti in pooblastila voditeljev za dvig učinkovitosti
9. Učinkoviti sestanki kot orodja informiranja, komuniciranja, iskanja vzrokov in rešitev
10. Razvoj namestnikov in naslednikov
11. Razvoj agilne organizacije
12. PPS – standardne tehnike reševanja problemov
13. Voditeljske kompetence za :
sprejemanje odločitev
prepoznavanje izgub
reševanje problemov
ukrepanje
diskusijo
14. Proces razvoja medsebojnega zaupanja in spoštovanja
2. Organizacija dela in časa
1. Pomen časa v današnjem tempu življenja
Usklajevanje dela in prostega časa
Pomen učinkovitosti v podjetju
Učeča se organizacija
Uresničevanje vizije, poslanstva in strategij
2. Analiza trenutnih vlog in obvladovanje obveznosti
Zastavljeni cilji
3. Postavljanje poslovnih in zasebnih ciljev
Analiza cilja po metodi SMART
Uresničevanje ciljev in orodja
Zakaj ljudje odlašajo in ne dosegajo zastavljenih ciljev
4. Disneyeva strategija
Orodje - ali je projekt možno uresničiti
5. Kradljivci mojega časa
Analiza dnevnih kradljivcev in izboljšave
6. Delegiranje in učinkovitost dela
7. Vsakodnevna analiza dela - pomembna in nujna
Analiza po kvadrantih
Razvrstitev pomembnih in nujnih del
Organizacija in izvršitev pomembnih del
Prioriteta dnevnih del in razporeditev
Krivulja učinkovitosti
8. Plan sprememb dela in iskanje časovnih rezerv za povečanje osebne učinkovitosti
Dnevno, tedensko in mesečno planiranje dela
9. Plan osebnih sprememb pri svojem delu
3. Poslovna komunikacija vodstva do sodelavcev in strank
1. Pomen poslovne komunikacije
S sodelavci nadrejen - podrejen
Poslovni obiski – stranke
2. Pomen prvega vtisa
Neverbalna komunikacija
3. Izkažimo spoštovanje do sogovornika
Zaupanje in statusni simboli vodje
4. Poslovna urejenost in obleka izražata spoštovanje
Osnove osebne urejenosti
Pomen obleke - uniforme v poslu
Neprimerna oblačila v službi
5. Sodobni poslovni EU bonton
Pozdravljanje
TI-VI
Uporaba titul in nazivov
Pravila rokovanja vodje do strank/podrejenih
6. Pravila poslovna komuniciranja po telefonu in prenosnim telefonom
Faze telefoniranja
Pravilen sprejem klica
Razgovor
Zaključek razgovora
7. Priprave na poslovni obisk-sestanek
Sprejem strank/kupcev
Posedanje za mizo
Postrežba med sestankom
Osnovni bonton na sestanku
8. Poslovne pogostitve in poslovne obdaritve ob praznikih
9. Osebnostni načrt sprememb
4. Inovativno in kreativno vodenje tima
1. Zakaj mora biti podjetje inovativno
Inovativno podjetje kot poslovni sistem (podjetnost, podjetništvo, ustvarjalnost, novost)
2 . O spremembah
Kako reagiramo na spremembo
Kako premagujemo odpor
Zakaj se upiramo spremembam
Proces spreminjanja Jaz – Ti – Mi
Spremembe in hitrost
Upravljanje s spremembami
3. Motiviranje zaposlenih za spremembe
Motiviranje s postavljanjem ciljev in izvrševanjem sprememb
Motiviranje s prepoznavanjem dosežkov in vključevanjem zaposlenih
4. Vodenje k spremembam
Kakšne inovativne voditelje zahteva »nova ekonomija«
Vzpodbujanje inovativnosti in kreativnosti z delom v tim
5. Vodja in delo tima
Prepoznavanje dosežkov z upoštevanje magičnega razmerja 1:5
Skupno Sprejemanje odločitev
Skupno reševanje problemov
Skupno ocenjevanje delovne učinkovitosti
Zagotavljanje svobode
Razvoj na področjih kjer so najboljši po metodi SF
6. Gradi kulturo večje zavzetosti in pravičnosti
S strategijo za dvig zavzetosti
S strategijo stimuliranja in nagrajevanja
S strategijo motiviranja
S strategijo za dobro počutje » Well Being » vseh zaposlenih
7. Soustvarja sisteme in modele za stalno izboljševanje procesov
Pri posameznikih
Org. enotah in timih
Vpeljuje standardni sistem prepoznavanja izgub
Planirana - ciljana, fokusirana inovativnost
Kaizen – stalno izboljševanje procesov
8. Plan izboljšav pri svojem delu
5. Vodenje in coaching v dobi I 4.0
1. Kaj je četrta industrijska revolucija - Ind 4.0
2. Napovedi do leta 2030
3. Zahteva po »drugačnih povezanih voditeljih«
4. Kakšen je ta novi »digitalni voditelj«
5. Ključne voditeljske kompetence za uspeh in konkurenčnost v prihodnosti so v spremembi razmišljanja pri :
reševanje problemov in kritično razmišljanje
strateško in sistemsko razmišljanje,
lateralno razmišljanje,
poslovno-informacijska pismenost,
internacionalizacija poslovanja,
delovanje v multinacionalki okoljih in medkulturno sporazumevanje,
fleksibilnost in prilagodljivost,
samo odgovornost in proaktivnost,
6. Stalna skrb za razvoj sodelavcev - po modelu Strenght Finder
7. Pomen vpeljave procesa coachinga v organizacijo
8. Osnove coachinga in definicije
Kaj coaching ni ?
Razlika med: mentoriranjem, vodenjem, svetovanjem, treningom, terapijo
Kaj coaching je ?
9. Coaching orodje za doseganje ciljev posameznika, s cilji organizacije
10. Model GROW
Goal - Cilj
Reality - Realnost
Opportunity - Možnosti
Will – Volja
11. Veščine in orodja za izvajanje coachinga
Govorica telesa
Aktivno poslušanje
Sposobnost spraševanja
Sposobnost zaznavanja
Grajenje zaupanja
Motiviranje
Osredotočenost
Objektivnost
Odgovornost
12. Praktični primer izpeljave coachinga
13. Osebnostni načrt sprememb
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo