CELOVITA KAKOVOST IN INOVATIVNOSTVITKEGA PODJETJA

ODAVTOKONTROLE DO KAKOVOSTI V PROCESU STALNIH IZBOLJŠAV


CILJIN NAMEN USPOSABLJANJA

Osnovno načelo kakovosti je, da naredimotakšen izdelek, ki zadovolji vsakega kupca. V izdelavo takšnegaizdelka moramo vložiti veliko truda, uporabiti dobre vhodnemateriale, posvetiti več časa kontroli izdelkov in procesov.Kakovost se ustvarja pri vsaki operaciji delovnega procesa. Ciljsleherne proizvodnje je, da s čim manjšimi stroški doseže želenokvaliteto končnega izdelka. Predrago in neučinkovito je, čeugotovimo slabo kvaliteto - izmet, ko je izdelek že narejen.Politika financiranja ne sme zanemarjati kakovosti, saj podjetjelahko živi le toliko časa, dokler s kakovostjo izdelkov zadovoljizahteve trga.


CILJIN NAMEN USPOSABLJANJA

Pridobljenakorist na praktični delavnici:

Udeležencibodo na seminarju

  • poznalivlogo metod kakovosti v vitkem podjetju in v procesih

  • spoznaliosnovne metode obvladovanja kakovosti in avtokontrole

  • poglobiliznanje o procesnem pristopu

  • pridobilivpogled v trenutne zahteve kupca na področju metod reševanjaproblemov


Vsebina:

  1. Pomen besede KAKOVOST v vitki organizaciji

  2. Celovito obvladovanje kakovosti

  3. Principi celovitega obvladovanja kakovosti

    • Zadovoljitev zahtev kupca

    • Razumevanje verige kupec -dobavitelj

    • Izvajanje potrebnega in nepotrebnegadela

    • Narediti delo prvič dobro – 0%napak

    • Merjenje uspešnosti inučinkovitosti

    • Stalne izboljšave

    • Odgovornost za kakovost

  4. Orodjaza izvajanje izboljšav in njihovo vzdrževanje

    • Plan ukrepov

    • Časovnidiagram in diagram trendov

    • Nadzorne karte

  5.  Avtokontrola (samokontrola)

    • Priprava kontrolne dokumentacije

    • Avtokontrola AQ

    • Numerični način zapisovanja

    • Karta Xpr – R

  6. Primeri dobrih dobrih praks


Vsebina seminarja

ZAHTEVAJTE PONUDBO za izvedbo v vaši organizaciji.

V ponudbi vam bomo posredovali vsebino, katero lahko prilagodimo vašim zahtevam po znanjih!