CELOVITA KAKOVOST IN INOVATIVNOSTVITKEGA PODJETJA
ODAVTOKONTROLE DO KAKOVOSTI V PROCESU STALNIH IZBOLJŠAV
CILJIN NAMEN USPOSABLJANJA
Osnovno načelo kakovosti je, da naredimotakšen izdelek, ki zadovolji vsakega kupca. V izdelavo takšnegaizdelka moramo vložiti veliko truda, uporabiti dobre vhodnemateriale, posvetiti več časa kontroli izdelkov in procesov.Kakovost se ustvarja pri vsaki operaciji delovnega procesa. Ciljsleherne proizvodnje je, da s čim manjšimi stroški doseže želenokvaliteto končnega izdelka. Predrago in neučinkovito je, čeugotovimo slabo kvaliteto - izmet, ko je izdelek že narejen.Politika financiranja ne sme zanemarjati kakovosti, saj podjetjelahko živi le toliko časa, dokler s kakovostjo izdelkov zadovoljizahteve trga.
CILJIN NAMEN USPOSABLJANJA
Pridobljenakorist na praktični delavnici:
Udeležencibodo na seminarju
poznalivlogo metod kakovosti v vitkem podjetju in v procesih
spoznaliosnovne metode obvladovanja kakovosti in avtokontrole
poglobiliznanje o procesnem pristopu
pridobilivpogled v trenutne zahteve kupca na področju metod reševanjaproblemov
Vsebina:
Pomen besede KAKOVOST v vitki organizaciji
Celovito obvladovanje kakovosti
Principi celovitega obvladovanja kakovosti
Zadovoljitev zahtev kupca
Razumevanje verige kupec -dobavitelj
Izvajanje potrebnega in nepotrebnegadela
Narediti delo prvič dobro – 0%napak
Merjenje uspešnosti inučinkovitosti
Stalne izboljšave
Odgovornost za kakovost
Orodjaza izvajanje izboljšav in njihovo vzdrževanje
Plan ukrepov
Časovnidiagram in diagram trendov
Nadzorne karte
Avtokontrola (samokontrola)
Priprava kontrolne dokumentacije
Avtokontrola AQ
Numerični način zapisovanja
Karta Xpr – R
Primeri dobrih dobrih praks
Vsebina seminarja
ZAHTEVAJTE PONUDBO za izvedbo v vaši organizaciji.
V ponudbi vam bomo posredovali vsebino, katero lahko prilagodimo vašim zahtevam po znanjih!