Direktni marketing in pisanje ponudb

Direktni marketing pomeni obliko marketinga, kjer izdelke ali storitve prodajamo končnemu kupcu neposredno, torej brez posrednikov. V današnjem času ne moremo tržiti izdelka ali storitve brez imena in celostne podobe blagovne znamke. Ko gradimo blagovno znamko, moremo vedeti veliko: kdo bodo naši kupci, uporabnost izdelkov, status, prestiž, varnost, konkurenčna prednost. Vse to in še veliko več se mora skrivati za blagovno znamko, da najdemo kupce, ki se bodo želeli z njo poistovetiti. Pri utrjevanju blagovne znamke je potrebna zgodba, ki jo ustvarjajo zaposleni z notranjim marketingom. Zunanji marketing pa mora trgu predstaviti uporabno vrednost in kakovost.

Pridobljena korist na praktični delavnici:

Zakaj razvijati in utrjevati blagovno znamko, kako ustvariti blagovno znamko podjetja ali izdelka, pomen notranjega marketinga, vrste zunanjega marketinga; kako napisati verodostojno ponudbo.

Razvoj kompetenc:

Inovativnost, prodornost, trženje, učinkovit marketing.

Vsebina seminarja

ZAHTEVAJTE PONUDBO za izvedbo v vaši organizaciji.

V ponudbi vam bomo posredovali vsebino, katero lahko prilagodimo vašim zahtevam po znanjih!