Izboljšamo učinkovitost in komunikacijo med zaposlenimi

Trg zahteva konkurenčnost, konkurenčnost pa pomeni učinkovitost na vseh delovnih mestih v organizaciji
Na učinkovitost vplivajo:
jasno postavljeni cilji
stalno komuniciranje o ciljih in dosežkih
povratne informacije
spoštovanje
zaupanje
ustrezna delovna klima in organizacijska kultura
Vsi zaposleni s pravilno komunikacijo ustvarjamo prijetno okolje za delo. Zaradi tega radi hodimo v službo. Ljudje smo socialna bitja in komunikacija nam veliko pomeni. Dobro vzdušje pogojuje delovno klimo, ki neposredno vpliva na produktivnost. Kultura podjetja in učinkovitost sta največji konkurenčni prednosti, ki se gradita samo s dobrimi sodelavci.
Pridobljena korist na praktični delavnici:
Spodbujanje dobrih odnosov med sodelavci in vpliv odnosov na uspešnost dela in učinkovitost delovnih procesov v podjetju
Spodbujanje inovativnega razmišljanja in pomen kakovosti pri delu
Pomen kritike s strani vodje
Zakaj vodja ne sme biti vaš prijatelj
Dvig zavzetosti za delo pri posamezniku
Spodbujanje boljše komunikacije in dela v timu
Vsebina seminarja
ZAHTEVAJTE PONUDBO za izvedbo v vaši organizaciji.
V ponudbi vam bomo posredovali vsebino, katero lahko prilagodimo vašim zahtevam po znanjih!