Povečajmo prodajo v gostinskem lokalu

8:00 - 14:00 Ljubljanska cesta 42, Slovenska Bistrica 02 843 20 65

Vsi zaposleni v gostinskem objektu, še posebej pa strežno osebje mora zadovoljevati vse pozitivne občutke in fizične zahteve gostov. Vsakega gosta je potrebno jemati individualno. Zato je potrebno dodatno znanje iz psihologije in komunikacije do gosta. Obe temi se z leti spreminjata, tako kot zahteve gostov po hrani in pijači. Gost mora imeti občutek pomembnosti in da smo strokovnjaki na svojem področju. S pravilnim psihološkim in strokovnim pristopom pridobimo stalnega gosta in da o nas širi dober glas.

 

Vsi želimo biti pomembni in spoštovani! To je osnovno vedenje za uspešno prodajo


Namen

Seminar je namenjen natakarjem, lastnikom lokalov in vsem, ki se ukvarjajo z gostinstvom.

Kompetence

Predavanja bodo poteka ob aktivnem sodelovanju vseh prisotnih in popestrila s številnimi primeri iz prakse.

Vsebina

  • Prodaja gostinskih storitev včasih in danes

  • Pomen prvega vtisa lokala in osebja

  • Sprejem gosta (gost mora dobiti občutek, da je opažen in zaželen)

  • Poslovno obnašanje osebja v gostinskem lokalu

    • Prijaznost

    • Nagovarjanje gostov

  • Dodatna ponudba - dodatni zaslužek

  • Vrste gostov (spoznavanje gostov, njihovih potreb in želja):

    • Analiza temperamentov

    • Pravilni pristopi pri ponujanju hrane in pijače

    • Preprečevanje konfliktov

  • Pomen napitnin

  • Pravilna komunikacija po telefonu (pravilna predstavitev, sprejemanje naročil, dajanje informacij)

  • Komunikacija med zaposlenimi (v lokalu nismo sami)

  • Spoštovanje hierarhije, pretok informacij…

  • Aktivna prodaja:

    • Svetovanje pri izbiri

    • Priporočanje

  • Ponujanje prilog in dodatkov

  • Reševanje reklamacij (hladna hrana, tujek v hrani, velikost porcije, zdravstvene težave)

  • Osebnostna analiza sprememb pri svojem delu

Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo

Prijava, kotizacija in plačilo:

150,00 € + DDV (183,00 €)

V ceni je zajeto: organizacija, skripta, potrdilo, napitki in prigrizek.

Kotizacijo nakažite na transakcijski račun: 04430-0000902505 Nova KBM d.d.

Morebitne odpovedi sprejemamo dva dni pred začetkom seminarja. Po tem datumu kotizacije ne vračamo.

Naslednje izobraževanje

Kaj pravijo pretekli udeleženci usposabljanja?

Nazorna predstavitev delovanja službe vzdrževanja iz izkušenj. Predavatelj ima veliko izkušen iz prakse.

Danijela Kuzmanovič
Plastika Skaza d.o.o.