Organizacija časa in planiranje dela - 2. del

»Milijon načinov je, kako zapraviti dan, toda niti enega načina ni, kako ga dobiti nazaj.«
Tom DeMarco
Časa ne moremo ustaviti, na razpolago ga imamo toliko, kolikor ga je vsakemu določeno. Izraba razpoložljivega časa je odvisna od naših organizacijskih sposobnosti in ciljev, katerim sledimo. Postavljanje ciljev temelji na naših vizijah in poslanstvu. Realni cilji potrebujejo tudi prave poti, kako priti do njih.
Pri vsakodnevnem delu moramo biti še posebej pozorni in že zjutraj izbrati, kaj bomo naredili in kako zaključili ta dan. Veliko različnih nepomembnih opravkov nam preprečuje, da bi dan zaključili zadovoljni. Kopica vlog, ki jih igramo v vsakdanjem življenju (vodja, mentor, vodja projekta, starš, otrok, partner, …), nam povzroča stres, nas demotivira in zmanjšuje učinkovitost doma in na karierni poti.
Cilji
· povezovanje vizije podjetja z lastno vizijo,
· postavljanje ciljev v podjetju in zasebno,
· metode za uresničevanje ciljev,
· pomembna in nepomembna dela,
· dnevna organizacija dela.
Kompetence
upravljanje s časom, upravljanje s seboj, osebno poslanstvo, načrtovanje, organizacija dela, strateško razmišljanje, vodenje.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
1. Pomen časa v današnjem tempu življenja
Usklajevanje dela in prostega časa
Pomen učinkovitosti v podjetju
Učeča se organizacija
Uresničevanje vizije, poslanstva in strategij
2. Analiza trenutnih vlog in obvladovanje obveznosti
Zastavljeni cilji
3. Postavljanje poslovnih in zasebnih ciljev
Analiza cilja po metodi SMART
Uresničevanje ciljev in orodja
Zakaj ljudje odlašajo in ne dosegajo zastavljenih ciljev
4. Disneyeva strategija
Orodje - ali je projekt možno uresničiti
5. Kradljivci mojega časa
Analiza dnevnih kradljivcev in izboljšave
6. Delegiranje in učinkovitost dela
7. Vsakodnevna analiza dela - pomembna in nujna
Analiza po kvadrantih
Razvrstitev pomembnih in nujnih del
Organizacija in izvršitev pomembnih del
Prioriteta dnevnih del in razporeditev
Krivulja učinkovitosti
8. Plan sprememb dela in iskanje časovnih rezerv za povečanje osebne učinkovitosti
Dnevno, tedensko in mesečno planiranje dela
9. Plan osebnih sprememb pri svojem delu
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo