Organizacija časa (time management)

»Milijon načinov je, kako zapraviti dan, toda niti enega načina ni, kako ga dobiti nazaj.«Tom DeMarco
Časa ne moremo ustaviti, na razpolago ga imamo toliko, kolikor ga je vsakemu določeno. Izraba razpoložljivega časa je odvisna od naših organizacijskih sposobnosti in ciljev, katerim sledimo. Postavljanje ciljev temelji na naših vizijah in poslanstvu. Realni cilji potrebujejo tudi prave poti, kako priti do njih.
Pri vsakodnevnem delu moramo biti še posebej pozorni in že zjutraj izbrati, kaj bomo naredili in kako zaključili ta dan. Veliko različnih nepomembnih opravkov nam preprečuje, da bi dan zaključili zadovoljni. Kopica vlog, ki jih igramo v vsakdanjem življenju (vodja, mentor, vodja projekta, starš, otrok, partner, …), nam povzroča stres, nas demotivira in zmanjšuje učinkovitost doma in na karierni poti.
Pridobljena korist na praktični delavnici:
povezovanje vizije podjetja z lastno vizijo,
postavljanje ciljev v podjetju in zasebno,
metode za uresničevanje ciljev,
pomembna in nepomembna dela,
dnevna organizacija dela.
Razvoj kompetenc:
upravljanje s časom, upravljanje s seboj, osebno poslanstvo, načrtovanje, strateško razmišljanje, vodenje.
Vsebina seminarja
ZAHTEVAJTE PONUDBO za izvedbo v vaši organizaciji.
V ponudbi vam bomo posredovali vsebino, katero lahko prilagodimo vašim zahtevam po znanjih!