Pogajanja v nabavi in prodaji

08:00 - 14:30 IZZA d.o.o., Ljubljanska cesta 42, 2310 Slovenska Bistrica 02 843 20 65

Naš neposreden zaslužek je vsak evro, ki ga dobimo samo pri pogajanjih. Ravno zaradi tega ne smemo to prepustiti improvizaciji. Od tega je odvisen naš poslovni rezultat in odnos do partnerjev.

Pogajanja so pomembna pri dobri prodaji in pri dobrem nakupu. Če želimo dobre rezultate se je potrebno strateško pripraviti.

Pogoj za dobro pogajanje je znanje o človeških vrednotah, interesih, navadah, potrebah, kulturi, strategijah, komuniciranju, o vodenju ljudi, k cilju in upoštevanje intuicije.


Dobripogajalci se ne rodijo, temveč se učijo in izurijo.


Namen

Pogajamo se celo življenje. Naš uspeh je odvisen od ključnih pogajanj, ki nam prinašajo dobiček.

Namenjeno vsem, kateri delajo v nabavi, prodaji in z dobavitelji.

Kompetence

pogajalske veščine, prodajna usmerjenost, usmerjanje dobrih odnosov s pogajalcem, sprejemanje odločitev, gospodarnost.

Vsebina

  • Psihologija pogajanja 

    • Prvi vtis pri pogajanjih 

    • Spoštovanje do pogajalca 

    • Pravila poslušanja 

  • Vpliv prepričevalne komunikacije 

    • Vpliv besedne 

    • Uporaba verbalne čutne ostrine 

  • Obvladovanje čustev in konflikta 

    • Čustva, vrednote, strategije 

    • Slogi obvladovanje konflikta 

  • Pogajalski slog in moč 

    • Pogajalske tehnike in zvijače 

    • Argumenti 

    • Možne alternative 

    • Nevtraliziranje ugovorov 

  • Sklenitev posla in zaključek pogajanja 

    • Faze pogajanja 

  • Pogajanja iz prakse- vaje - trening 

    • Več iger vlog med predavanjem 

    • Analiza vlog in ocenitve 

  • Osebnostni načrt sprememb pri pogajanjih

Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo

Prijava, kotizacija in plačilo:

188,00 € + DDV (229,36 €)

V ceni je zajeto: organizacija, skripta, potrdilo, napitki in prigrizek.

Kotizacijo nakažite na transakcijski račun: 04430-0000902505 Nova KBM d.d.

Morebitne odpovedi sprejemamo dva dni pred začetkom seminarja. Po tem datumu kotizacije ne vračamo.

Naslednje izobraževanje

Kaj pravijo pretekli udeleženci usposabljanja?

Nazorna predstavitev delovanja službe vzdrževanja iz izkušenj. Predavatelj ima veliko izkušen iz prakse.

Danijela Kuzmanovič
Plastika Skaza d.o.o.