Pogajanja v nabavi in prodaji

8:00 - 14:30 IZZA d.o.o., Ljubljanska cesta 42, 2310 Slovenska Bistrica 02 843 20 60

DOBRI POGAJALCI SE IZURIJO

 »Odkrijte ključne spretnosti pogajanja«

Vsak poslovni korak, ki pripelje do zasluženega evra, je plod premišljenih odločitev in učinkovitih pogajanj. Vemo, da je vsak pogajalski trenutek ključen in neposredno vpliva na naš poslovni rezultat. Zato si ne moremo prepustiti pogajanja zgolj improvizaciji. Pogajanja niso le sredstvo za doseganje dobrih prodajnih rezultatov, temveč so ključna pri vzpostavljanju uspešnih poslovnih nakupov. Za doseganje vrhunskih rezultatov je nujno, da se pogajamo strateško. 

Priprava na pogajanja je ključnega pomena, saj pravilno razumevanje človeških vrednot, interesov, navad, potreb, kulture, strategij, komuniciranja, vodenja ljudi ter ciljev omogoča vzpostavitev trdnih temeljev za uspešno izpeljavo pogajalskih procesov. Pogoj za dobro pogajanje ni zgolj tehnično znanje, temveč tudi globoko razumevanje človeške psihe, ter občutljivost za subtilnost, ki lahko odločilno vplivajo na končni izid.


Cilji

• Pridobite bistvene strategije za vplivno in uspešno pogajanje
• Raziščete svoj individualni pogajalski stil in kako vaše psihološke specifičnosti lahko vplivajo na potek in rezultate pogajanja
• Razumete različne strateške izbire in medosebne veščine za spodbujanje pogajalskega scenarija v katerem zmagajo vsi
• Prilagojeno razpoložljivemu času s pomočjo pogajalskih vaj izboljšate svoje pogajalske sposobnosti

Namen

Zavedamo se, da so pogajanja umetnost, ki jo je potrebno izpopolnjevati skozi učenje, pridobivanje izkušenj in razvoj lastnih veščin. Zato vas vabimo, da se pridružite našemu seminarju "POGAJANJE: DOBRI POGAJALCI SE IZURIJO", kjer boste pridobili ključna orodja, strategije in prakso, ki vam bodo pomagale postati vrhunski pogajalec. Vaš uspeh je odvisen od vsakega dobro izpeljanega pogajalskega koraka.
Pridružite se nam na poti do izjemnih pogajalskih veščin, ki bodo obogatile vaše poslovno delovanje in krepitev odnosov s poslovnimi partnerji.

KOMU JE NAMENJEN
Vsem, ki se pogajajo v organizaciji za večje prihranke od nabave, prodaje, investicij, vzdrževanja.

Kompetence

Razvoj kompetenc: pogajalske veščine, prodajna usmerjenost, usmerjanje dobrih odnosov s pogajalcem, sprejemanje odločitev, gospodarnost.

Vsebina

Pogajanja in rezultat pogajanja – pogajalske taktike

  • Igra na vse ali nič

  • Igra na skupno zmago in zmago interesov (win – win in BATINA model pogajanj)

  • Pogajalsko območje

Jaz kot pogajalec – kako moja osebnost vpliva na potek pogajanja

  • Kakšen pogajalec

  • Moj slog pogajanja

Pogajalski proces v treh korakih

  • Določanje primarnega in sekundarnega cilja

  • Določanje točke odhoda

  • Analiza win-win situacije in BATINA

  • Poznavanje udeležencev in predmeta pogajanj

  • Kratek vprašalnik pred pogajanji

Pogajalski proces – izvedba pogajanj

  • Najbolj pogoste pogajalske taktike

  • Aktivno poslušanje

  • Spraševanje

  • Vplivanje

  • Vzpostavitev razmerja

  • Razpravljanje

  • Trgovanje, povzemanje in preverjanje doseženega

  • Pet pogajalskih slogov posameznikov – prednosti in slabosti

  • Kako s »težkimi pogajalci?

  • Pogajalske zvijače

Sklenitev posla in zaključek pogajanja

  • Osebnostni načrt sprememb pri svojem delu

  • Kratka predavanja bodo popestrena s številnimi vajami individualno, dvojice in v skupini, igranjem vlog in primeri iz prakse. Vsak udeleženec bo izdelal svoj lasten načrt sprememb.

Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo

Prijava, kotizacija in plačilo:

280,00 € + DDV (341,60 €)

V ceni je zajeto: organizacija, skripta, potrdilo, napitki in prigrizek.

Kotizacijo nakažite na transakcijski račun: 04430-0000902505 Nova KBM d.d.

Morebitne odpovedi sprejemamo dva dni pred začetkom seminarja. Po tem datumu kotizacije ne vračamo.

Naslednje izobraževanje

Kaj pravijo pretekli udeleženci usposabljanja?

Nazorna predstavitev delovanja službe vzdrževanja iz izkušenj. Predavatelj ima veliko izkušen iz prakse.

Danijela Kuzmanovič
Plastika Skaza d.o.o.