Pogajanja v nabavi in prodaji

Naš neposreden zaslužek je vsak evro, ki ga dobimo samo pri pogajanjih. Ravno zaradi tega ne smemo to prepustiti improvizaciji. Od tega je odvisen naš poslovni rezultat in odnos do partnerjev.
Pogajanja so pomembna pri dobri prodaji in pri dobrem nakupu. Če želimo dobre rezultate se je potrebno strateško pripraviti.
Pogoj za dobro pogajanje je znanje o človeških vrednotah, interesih, navadah, potrebah, kulturi, strategijah, komuniciranju, o vodenju ljudi, k cilju in upoštevanje intuicije.
Dobripogajalci se ne rodijo, temveč se učijo in izurijo.
Namen
Pogajamo se celo življenje. Naš uspeh je odvisen od ključnih pogajanj, ki nam prinašajo dobiček.
Namenjeno vsem, kateri delajo v nabavi, prodaji in z dobavitelji.
Kompetence
pogajalske veščine, prodajna usmerjenost, usmerjanje dobrih odnosov s pogajalcem, sprejemanje odločitev, gospodarnost.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
Psihologija pogajanja
Prvi vtis pri pogajanjih
Spoštovanje do pogajalca
Pravila poslušanja
Vpliv prepričevalne komunikacije
Vpliv besedne
Uporaba verbalne čutne ostrine
Obvladovanje čustev in konflikta
Čustva, vrednote, strategije
Slogi obvladovanje konflikta
Pogajalski slog in moč
Pogajalske tehnike in zvijače
Argumenti
Možne alternative
Nevtraliziranje ugovorov
Sklenitev posla in zaključek pogajanja
Faze pogajanja
Pogajanja iz prakse- vaje - trening
Več iger vlog med predavanjem
Analiza vlog in ocenitve
Osebnostni načrt sprememb pri pogajanjih
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo