Poslovna komunikacija za managerje

8:00 - 15:00 Ljubljanska cesta 42, Slovenska Bistrica 02 843 20 65

Ugled in podoba podjetja je odvisna od prvega vtisa predstavnikov podjetja, katero naredijo na poslovnem sestanku in  kosilu. Brezhibno obvladovanje veščin poslovnega protokola in bontona pomembno vpliva na profesionalnost, utrjuje vašo samozavest, ter omogoča lažjo komunikacijo v poslovnih situacijah.

V poslovnem svetu nič ni več prepuščeno naključju, od obleke do posedanja, prehranjevanja in obdarovanja.
V kolikor podvomite pri odgovorih na spodnja vprašanje, vas vabimo, da pridete na seminar in v enem dnevu usvojite nova znanja iz tega področja in s tem onemogočite morebitne nastale zadrege!

Obrazložili bomo takšne situacije: kako se posesti na sestanku in kako se posesti na poslovnem kosilu, kako postaviti zastavice na mizo, ko pridejo tuji gosti, izmenjava poslovne vizitke, kdaj lahko zamujate in kdaj ne smete, kdaj lahko vzamemo v roke prtič in kako ga postavimo na kolena, ali se trka s kozarci, ali se še reče pri prehranjevanju » Dober tek«, ali ob kihanju »Na zdravje!«, kdaj lahko zapustite omizje, kako se pravilno oglasiti na telefon, zakaj je pomembna ročna ura in kaj sporoča, zakaj kravata, kozmetika, rutica ni za poslovno darilo.

Vsak udeleženec bo prejel knjigo predavateljice Zlatke Dreo “Pot v poslovni svet”. Knjiga je postala na priporočilo Centra za poklicno izobraževanje pripomoček učenju za poslovne sekretarje in ekonomiste.


Namen

Seminar je namenjen direktorjem, lastnikom podjetij, predsednikom uprav, vodilnim in vodstvenim delavcem, vodjem oddelkov, tržnikom, prodajnikom, svetovalcem, skratka vsem, ki ste v stiku s pomembnimi strankami in poslovnimi partnerji, še posebej s tujimi. Vsem, ki se ukvarjate z odnosi z javnostmi in organizacijo poslovnih dogodkov.

Kompetence

Komunikacija, spoznavanje sodobni EU bonton, preprečevanje konfliktov, grajenje medsebojnih odnosov, dobra pogajalska izhodišča.

Vsebina

  • POMEN PRVEGA VTISA

    • Elementi, kateri ustvarijo prvi vtis in čemu?

    • Statusni simbolu zanesljivosti v poslu

  • OSEBNA POSLOVNA UREJENOST IN OBLEKA

    • Oblačila govorijo o vaših vrednotah in zanesljivosti

    • Primerna oblačila za posel

    • Podzavestno pošiljanje sporočil, preko osebne urejenosti (tri dni stara bradica, neurejena frizura, moč osebnih vonjav in parfuma…)

  • POSLOVNI SESTANEK ALI SREČANJE

    • Sprejem gosta v organizaciji

    • Olika v organizaciji

    • Pravila posedanja

    • Primerna in pravilna postrežba napitkov

    • Postavitev zastavic, pri obisku iz tujine

  • POSLOVNA DARILA

    • Primerna izbira daril

    • Zakaj vrečke niso primerne za izročanje darila?

    • Kako oddamo darilo in kako ga sprejmemo?

    • Kakšna darila niso primerna (kravata, rutice, kozmetika,…) in zakaj?

    • Kdaj in kako lahko darilo vrnemo, če nam ne ustreza?

  • VRSTE POSLOVNIH POGOSTITEV

    • Primerna oblačila in odziv na vabilo

    • Pravila posedanja

    • Primerni razgovori

    • Protokol za mizo in hladno – toplim bifejem

    • Po pogostitvi sledi zahvala

  • SODOBNI EU BONTON

    • Pozdravljanje, predstavljanje, poslavljanje

    • Rokovanje

    • Pravilna uporaba nazivov

    • Vikanje – tikanje?

    • Pravila telefoniranja

Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo

Prijava, kotizacija in plačilo:

180,00 € + DDV (219,60 €)

V ceni je zajeto: organizacija, skripta, potrdilo, napitki in prigrizek.

Kotizacijo nakažite na transakcijski račun: 04430-0000902505 Nova KBM d.d.

Morebitne odpovedi sprejemamo dva dni pred začetkom seminarja. Po tem datumu kotizacije ne vračamo.

Naslednje izobraževanje

Kaj pravijo pretekli udeleženci usposabljanja?

Nazorna predstavitev delovanja službe vzdrževanja iz izkušenj. Predavatelj ima veliko izkušen iz prakse.

Danijela Kuzmanovič
Plastika Skaza d.o.o.