Poslovno oblačenje in prvi vtis v poslu

Vsako uspešno podjetje ve, kaj želi sporočiti svojim strankam in enako pričakuje od svojih zaposlenih. Če vse to jasno in pregledno zapiše s kodeksom, je to še toliko bolje. Način obnašanja in oblačenja sta v večini slovenskih organizacij prepuščena posamezniku. To je priložnost za iznajdljive in nevarnost za nepoučene.

Vsak zaposleni, ki je v odnosu s stranko, v vsakem trenutku predstavlja vse svoje sodelavce in stranki sporoča o uspehu, ugledu in kulturi v organizaciji. Da naredimo dober vtis, ki nas bo spremljal ves čas pogovora, imamo na voljo samo 30 sekund. Popravnega izpita za prvi vtis ni več! Ljudem okoli sebe oddajamo signale, iz katerih je sestavljena naša samopodoba, ki je lahko pozitivna ali negativna. Gre za proces zaznavanja, ki poteka na treh nivojih: vidnem, slušnem in čustvenem. Največ zaznamo z vidom. Poslovna obleka je pri tem ključnega pomena. Pravila poslovnega oblačenja pomagajo, da se oblečemo v skladu s pričakovanji okolja, da z njimi identificiramo sebe, svoj status in položaj v družbi. Na takšen način izrazimo spoštovanje, olajšamo komunikacijo in vzpostavimo dobre odnose s sogovorniki.

Pridobljena korist na praktični delavnici:

Spoznali bomo, kakšna je pravilna izbira primernega oblačila za delovni dan. Med strokovnjaki in raziskovalci, ki se ukvarjajo s pravili poslovnega oblačenja, se je ustalil izraz poslovno primerno, ki poudarja dejstvo, da je pri poslovnem oblačenju treba upoštevati naloge, ki so predvidene za delovni dan, ki je pred nami. Če nas, na primer, čaka dan na terenu, so kavbojke mogoče lahko primerne. Če nas čaka zelo pomemben sestanek, je vsekakor najprimernejši poslovni kostim. Spoznali bomo pravilno izbiro in primernost oblačil ter kaj res ni primerno za  službo.

Vsebina seminarja

ZAHTEVAJTE PONUDBO za izvedbo v vaši organizaciji.

V ponudbi vam bomo posredovali vsebino, katero lahko prilagodimo vašim zahtevam po znanjih!