Povečajmo prodajo v gostinstvu

V današnjem času se je treba neprestano boriti za preživetje in konkurenčnost na gostinskem trgu. Preživetje pomeni, da obstanemo na trgu in da ustvarjamo večji dobiček. V praksi to pomeni, da so gostje zadovoljni in se radi vračajo. Vsi zaposleni v gostinskem objektu, še posebej pa strežno osebje mora zadovoljevati vse pozitivne občutke in fizične zahteve gostov. Vsakega gosta je potrebno jemati individualno. Povečanje prodaje za gostinsko osebje pomeni, da se bomo nenehno trudili najti nove načine, kako povečati prodajo in se boriti pred vso večjo konkurenco. To pa pomeni, da z vsakim gostom razvijemo individualni in poseben odnos natakar - gost. Osebni pristop je pomemben, ker so ponudbe konkurentov podobne in tudi razlike v cenah so manjše. Osebje v gostinstvu mora imeti ustrezne kompetence in, da lahko opravlja svoj poklic, kot so velika sposobnost komunikacije, prepričljivost, predstavitev dodatnih ponudb, spoštljivost, znajo prepoznati kupčeve potrebe in zahteve.
Če so gostje zadovoljni in imajo občutek pomembnosti, se bodo vračali, o nas govorili prijateljem in znancem.
Namen
Lastnikom gostinskih lokalov, direktorjem, vodjem prodaje, vodjem strežbe, natakarjem oz. vsem, ki se ukvarjajo z gostinstvom.
Kompetence
Učinkovita komunikacija pri prodaji, osebni pristop, vrste temperamentov gostov, javno nastopanje, aktivno poslušanje, komunikacija z gosti, faze prodaje, metode ponudbe - dodatna ponudba, motiviranje, timsko delo.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
Vizija, strategija in poslanstvo vsakega v organizaciji
Pomen in vrsta motivacije vsakega zaposlenega
Prodaja gostinskih storitev včasih in danes
Prodaja v gostinstvu v preteklosti
Prodaja danes – obstoj na trgu
Prodajni proces v gostinstvu
Vrste faz sodobne prodaje
Pomen vrednot posameznika in spoštovanje do gosta
Prodaja temelji na vrednoti spoštovanje
Poslušanje
Pomen prvega vtisa lokala in osebja
Pomen prvega vtisa – začetek prodaje
Nagovarjanje gosta ob prihodu
Pomen lepega vedenja in upoštevanje bontona
Pomen poslušanja
Vrste različnih temperamentov gostov
Analiza in osebnostni test – vaja
Vrste pristopov do gosta – glede na temperament
Pristopi pri ponudbi
Predstavitev jedilnega lista in pijače
Vaja - pravilni pristopi pri prodaji različnim temperamentom
Predstavitev lastnosti in koristi gostinskih ponudb
Kdaj in komu ponujamo lastnost
Kdaj in komu ponujamo korist
Pravilna izbira vprašanj in besed pri ugotavljanju potreb gosta
Odprta in zaprta vprašanja
Negativne besede, katere povzročajo konflikt
Aktivna prodaja:
Svetovanje pri izbiri
Priporočanje
Ponujanje prilog in dodatkov
Ugovori pri naročanju
Komunikacija med zaposlenimi (v lokalu nismo sami)
Dodatna ponudba – povečajmo prodajo
Zaključevanje prodaje in slovo od gosta
Analiza anket gostov: zakaj so dali napitnino
Pravilna komunikacija po telefonu
Pravilna predstavitev
Sprejemanje naročil
Dajanje informacij
Reševanje reklamacij
Hladna hrana
Tujek v hrani
Velikost porcije
Zdravstvene težave
Osebnostna analiza sprememb pri svojem delu
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo