Praktično reševanje problemov po metodi PPS

8:00 - 14:00 Ljubljanska cesta 42, Slovenska Bistrica 02 843 20 60

V vsakem delovnem okolju se mnogokrat srečujemo s ponavljajočimi se napakami, z reklamacijami kupca, raznimi težavami v proizvodnji ter z veliko drugimi ponavljajočimi se težavami. Velikokrat iščemo vzrok motenj, ki jim nikakor ne moremo priti do dna. Vse rešujemo naglo, brez zapisov, brez timov, s ciljem, da bi problem hitro rešili. Ko nam ga nekako uspe rešiti, niti ne pomislimo, da se bo še kdaj ponovil. Prav tako ne razmišljamo, ali smo našli pravi vzrok motenj. V Toyoti so razvili metodo Practical Problem Solving (PPS), s katero na enostaven in učinkovit način rešujemo probleme in preprečimo, da bi se ponovili.

Pridobljena korist na praktični delavnici:

če želite tudi vi v bodoče reševati probleme na tak način, pridite na usposabljanje, kjer se boste na praktičnem primeru naučili korakov in tehnike reševanja problemov. Izvedeli boste, koliko časa potrebujete za rešitev, kdo naj sodeluje v timu in še mnogo več. Postali boste bolj učinkoviti pri reševanju problemov. Metoda je uporabna na vseh segmentih proizvodnje in v vseh službah v podjetju, tudi v pisarnah.


Namen

Seminar je namenjen vsem, ki so neposredno in posredno povezani z reklamacijami izdelkov, službi kakovosti, vodjem proizvodnje in vsem ostalim, ki se srečujejo s takšnimi težavami.

Kompetence

reševanje konfliktov, učinkovita komunikacija, ki rešuje probleme, pravilno izrekanje kritike, upravljanje s čustvi, timsko delo…

Vsebina

  • Pomen ponavljajočih napak za organizacijo

  • Zakaj potrebujemo metodo PPS

  • Zakaj je reševanje problemov pomembno

  • Pomembnost problema

  • Takojšni ukrepi za zaščito kupca

  • Razčlenitev in analiza problema

  • Postavitev ciljev

  • Iskanje glavnega vzroka

  • Določitev glavnega vzroka za problem

  • Razvoj plana aktivnosti za odpravo glavnega vzroka

  • Preverjanje učinkovitosti ukrepov

  • Standardizacija ukrepov

  • Primeri dobre prakse v različnih delovnih mestih (v različnih službah organizacije)

Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo

Prijava, kotizacija in plačilo:

178,00 € + DDV (217,16 €)

V ceni je zajeto: organizacija, skripta, potrdilo, napitki in prigrizek.

Kotizacijo nakažite na transakcijski račun: 04430-0000902505 Nova KBM d.d.

Morebitne odpovedi sprejemamo dva dni pred začetkom seminarja. Po tem datumu kotizacije ne vračamo.

Naslednje izobraževanje

Kaj pravijo pretekli udeleženci usposabljanja?

Nazorna predstavitev delovanja službe vzdrževanja iz izkušenj. Predavatelj ima veliko izkušen iz prakse.

Danijela Kuzmanovič
Plastika Skaza d.o.o.