Praktično reševanje problemov po metodi PPS

V vsakem delovnem okolju se mnogokrat srečujemo s ponavljajočimi se napakami, z reklamacijami kupca, raznimi težavami v proizvodnji ter z veliko drugimi ponavljajočimi se težavami. Velikokrat iščemo vzrok motenj, ki jim nikakor ne moremo priti do dna. Vse rešujemo naglo, brez zapisov, brez timov, s ciljem, da bi problem hitro rešili. Ko nam ga nekako uspe rešiti, niti ne pomislimo, da se bo še kdaj ponovil. Prav tako ne razmišljamo, ali smo našli pravi vzrok motenj. V Toyoti so razvili metodo Practical Problem Solving (PPS), s katero na enostaven in učinkovit način rešujemo probleme in preprečimo, da bi se ponovili.
Pridobljena korist na praktični delavnici:
če želite tudi vi v bodoče reševati probleme na tak način, pridite na usposabljanje, kjer se boste na praktičnem primeru naučili korakov in tehnike reševanja problemov. Izvedeli boste, koliko časa potrebujete za rešitev, kdo naj sodeluje v timu in še mnogo več. Postali boste bolj učinkoviti pri reševanju problemov. Metoda je uporabna na vseh segmentih proizvodnje in v vseh službah v podjetju, tudi v pisarnah.
Namen
Seminar je namenjen vsem, ki so neposredno in posredno povezani z reklamacijami izdelkov, službi kakovosti, vodjem proizvodnje in vsem ostalim, ki se srečujejo s takšnimi težavami.
Kompetence
reševanje konfliktov, učinkovita komunikacija, ki rešuje probleme, pravilno izrekanje kritike, upravljanje s čustvi, timsko delo…
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
Pomen ponavljajočih napak za organizacijo
Zakaj potrebujemo metodo PPS
Zakaj je reševanje problemov pomembno
Pomembnost problema
Takojšni ukrepi za zaščito kupca
Razčlenitev in analiza problema
Postavitev ciljev
Iskanje glavnega vzroka
Določitev glavnega vzroka za problem
Razvoj plana aktivnosti za odpravo glavnega vzroka
Preverjanje učinkovitosti ukrepov
Standardizacija ukrepov
Primeri dobre prakse v različnih delovnih mestih (v različnih službah organizacije)
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo