Psihologija vodenja

Dobro počutje zaposlenih na delovnem mestu je v največji meri odvisno od vodje. Psihologija vodenja ljudi se ves čas spreminja in vsak sodobni vodja mora slediti novim trendom in pristopom. Novi časi zahtevajo vodjo, kateremu sodelavci sledijo in jim je vzor. Pridobiti avtoriteto in jo vzdrževati v svoji delovni skupini je naporno in zahtevno. Da posameznik dozori in zraste v vodjo, potrebuje več kot tri leta. V tem času spremeni miselnost do vodenja, sprejme sebe kot vodjo in postane strokovnjak za delo z ljudmi. Učinkovito vodenje ljudi temelji na sposobnosti spoštovati stališča drugih ljudi. Sodobni vodja gradi svojo kredibilnost, zaupanje in spoštovanje do vseh svojih sodelavcev.
Namen
Namenjeno vsem vodjem, kateri si želijo povečati avtoriteto.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
Razvoj organizacijskega okolja in pomen avtoriteta
Vpliv vodenja na kulturo in klimo v organizaciji
Elementi kateri gradijo avtoriteto vodje
Vrste avtoritete, s katero upravlja vodja
Formalna moč - dodeljena
Socialna moč – pridobljena
Kakšno avtoriteto imate vi v vaši skupini - vaja
Pravila pridobivanja moči - avtoritete, če ste zrasli v vodjo iz svoje delovne skupine
Pridobivanje sposobnosti vodenja skozi različna časovna obdobja
Grajenje psihologije vodenja sodelavcev
Pomen kredibilnosti, zaupanja, spoštovanja
Osnova dobre komunikacije temelji na spoštovanju
Verbalna in neverbalna komunikacija
Pravila poslovne komunikacije vodje do sodelavcev
Sodobni poslovni EU bonton do sodelavcev in poslovnih partnerjev
Plan sprememb pri osebnem vodenju
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo