Reševanje konfliktov

Konflikti so sestavni del našega vsakdanjega življenja na vseh področjih in nivojih. Če želimo uspešno delovati, se moramo z njimi soočiti, jih prepoznati predvsem pa se pravilno in pravočasno odzvati, ter jih razrešiti. Konflikti so verjetno najbolj nepopularno področje komuniciranja. Ljudje jih poskušajo preprečiti, zatreti, prepovedati ali se jim izogniti. Za vodjo je pomembno, da spozna psihološki vidik nastajanja konfliktov. V kolikor razumeš vzrok nastanka konflikta, potem tudi lažje in enostavno rešiš nastalo konfliktno situacijo. Ljudje v konfliktu zelo različno odreagiramo in konflikt rešujemo po različnih strategijah, katere bomo spoznali na usposabljanju.
Cilji
Udeleženci dobijo znanje o preprečevanju in reševanju konflikta
Izboljšuje se odnos in zaupanje med zaposlenimi
Dosegajo se boljši rezultati dela
Prepoznavanje in obvladovanje čustev
Reševanje problemov, brez osebnih napadov
Namen
Za vodjo in vse zaposlene je pomembno, da spozna psihološki vidik nastajanja konfliktov. V kolikor razumeš vzrok nastanka konflikta, potem tudi lažje in enostavno rešiš nastalo konfliktno situacijo.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
Pomennastanka konflikta
Spoznajmo, kako nastane konflikt
Poslušanje
Razumevanje
Vrste filtrov in zemljevidov v naših možganih
Pomen vrednot in bazičnih prepričanj
Vrednote osmisljajo življenje, delo in motivacijo
Vaše pomembne vrednote - vaja
Komunikacijski vzroki za nastanek konflikta
VAKOG – besedna čutna ostrina - vaja
Uporaba negativnih besed, katere povzročajo konflikt in ga stopnjujejo
Pomen čustvene inteligence vodje pri reševanju konflikta
EQ- osebnostni test
Obvladovanje in prepoznavanje čustev pri nastajanju konflikta
Vrsta strategij reševanje konflikta
Vrsta stilov reševanja konflikta - osebnostni test
Primerjava odzivov pri sodelavcih
Postopek in faze reševanja konflikta
Vzpostavitev dobrega stika s sogovornikom
Osebni plan sprememb pri nadaljnjem delu.
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo