Strežba dviguje kvaliteto storitev

8:00 - 14:00 IZZA d.o.o., Ljubljanska cesta 42, 2310 Slovenska Bistrica 02 843 20 60

Natakar je oseba, ki ima prva osebni stik z gostom. Rekli boste: "To ni nič nenavadnega, saj to je njegovo delovno mesto." Verjemite, da je to delovno mesto ključnega pomena za vašo gostinsko hišo. Uglajen lik natakarja je zelo redko prirojen. Največkrat se znanja pridobivajo z dodatnim usposabljanjem, iz različnih področij obvladovanja profesionalne strežbe. Vlaganje v znanje natakarja ni zavržen denar, ampak je zelo dobra naložba, ki se z leti še kako obrestuje.

GOST MORA DOBITI OBČUTEK POMEMBNOSTI IN OBČUTEK, DA SMO STROKOVNJAKI NA SVOJEM PODROČJU. Mi ne prisegamo na rek NAŠ GOST JE KRALJ, ampak je naš moto NAŠ GOST NAJ SE POČUTI KOT KRALJ!

Razlika med obema rekoma je velika. Gost se mora zavedati, da smo za njegovo počutje odgovorni MI. V to je vloženo veliko fizičnega truda, iznajdljivosti in predvsem ZNANJA.


Namen

Uglajen lik natakarja je zelo redko prirojen. Največkrat se znanja pridobivajo z dodatnim usposabljanjem, iz različnih področij obvladovanja profesionalne strežbe.

Kompetence

Strokovna znanja, učinkovita komunikacija, javno nastopanje

Vsebina

  • Uvod

  • Urejenost gostinske hiše (okolica in notranjost, dekoracija ob posebnih priložnostih,..)

  • Slovenska kakovostna in vrhunska vina

  • Vino in vinska kultura

  • Pravilna izbira vina k jedem

  • Koliko različnih vin k jedem

  • Kozarci in pravilna izbira le teh

  • Postrežba vin (buteljčna vina, peneča vina, stara vina)

  • Predstavitev vina – kako gostu predstavimo vino

  • Pravilno odpiranje vina in penin

    • živa vaja pravilne predstavitve vin

    • pravilno odpiranje in nalivanje

  • Postrežba žganih pijač

  • Postrežba brezalkoholnih pijač in napitkov (sokovi, čaji, kava, …)

  • Priprava omizij za različne priložnosti

  • Priprava in strežba ob izvedbi hladno toplega bifeja

  • Pravilna postrežba jedi (serviranje in de serviranje)

  • Priprava pogrinjkov (zlaganje prtičkov nekaj primerov, …)

  • Praktična izvedba pogrinjka (razširjenega)

  • Praktična izvedba pravilne strežbe

    • sprejem gostov

    • ponudba– priporočanje

    • prevzem naročila

    • pravilno serviranje in deserviranje

    • dodatna ponudba

    • zaključek vaje

    • analiza vaje

  • Zaključek seminarja

Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo

Prijava, kotizacija in plačilo:

180,00 € + DDV (219,60 €)

V ceni je zajeto: organizacija, skripta, potrdilo, napitki in prigrizek.

Kotizacijo nakažite na transakcijski račun: 04430-0000902505 Nova KBM d.d.

Morebitne odpovedi sprejemamo dva dni pred začetkom seminarja. Po tem datumu kotizacije ne vračamo.

Naslednje izobraževanje

Kaj pravijo pretekli udeleženci usposabljanja?

Nazorna predstavitev delovanja službe vzdrževanja iz izkušenj. Predavatelj ima veliko izkušen iz prakse.

Danijela Kuzmanovič
Plastika Skaza d.o.o.