Strežba dviguje kvaliteto storitev

Natakar je oseba, ki ima prva osebni stik z gostom. Rekli boste: "To ni nič nenavadnega, saj to je njegovo delovno mesto." Verjemite, da je to delovno mesto ključnega pomena za vašo gostinsko hišo. Uglajen lik natakarja je zelo redko prirojen. Največkrat se znanja pridobivajo z dodatnim usposabljanjem, iz različnih področij obvladovanja profesionalne strežbe. Vlaganje v znanje natakarja ni zavržen denar, ampak je zelo dobra naložba, ki se z leti še kako obrestuje.
GOST MORA DOBITI OBČUTEK POMEMBNOSTI IN OBČUTEK, DA SMO STROKOVNJAKI NA SVOJEM PODROČJU. Mi ne prisegamo na rek NAŠ GOST JE KRALJ, ampak je naš moto NAŠ GOST NAJ SE POČUTI KOT KRALJ!
Razlika med obema rekoma je velika. Gost se mora zavedati, da smo za njegovo počutje odgovorni MI. V to je vloženo veliko fizičnega truda, iznajdljivosti in predvsem ZNANJA.
Namen
Uglajen lik natakarja je zelo redko prirojen. Največkrat se znanja pridobivajo z dodatnim usposabljanjem, iz različnih področij obvladovanja profesionalne strežbe.
Kompetence
Strokovna znanja, učinkovita komunikacija, javno nastopanje
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
Uvod
Urejenost gostinske hiše (okolica in notranjost, dekoracija ob posebnih priložnostih,..)
Slovenska kakovostna in vrhunska vina
Vino in vinska kultura
Pravilna izbira vina k jedem
Koliko različnih vin k jedem
Kozarci in pravilna izbira le teh
Postrežba vin (buteljčna vina, peneča vina, stara vina)
Predstavitev vina – kako gostu predstavimo vino
Pravilno odpiranje vina in penin
živa vaja pravilne predstavitve vin
pravilno odpiranje in nalivanje
Postrežba žganih pijač
Postrežba brezalkoholnih pijač in napitkov (sokovi, čaji, kava, …)
Priprava omizij za različne priložnosti
Priprava in strežba ob izvedbi hladno toplega bifeja
Pravilna postrežba jedi (serviranje in de serviranje)
Priprava pogrinjkov (zlaganje prtičkov nekaj primerov, …)
Praktična izvedba pogrinjka (razširjenega)
Praktična izvedba pravilne strežbe
sprejem gostov
ponudba– priporočanje
prevzem naročila
pravilno serviranje in deserviranje
dodatna ponudba
zaključek vaje
analiza vaje
Zaključek seminarja
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo