Organizacija časa in dela

Učinkovito planiranje delovnega časa je znanost, veščina, umetnost, danost. Organiziranje časa (time management ali upravljanje s časom) je veščina, ki nam prihrani čas. Te veščine se ne naučimo v šoli, jo je pa zelo koristno obvladati.
Čas postaja večja vrednota kot denar.
Časa ne moremo ustaviti, na razpolago ga imamo toliko, kolikor ga je vsakemu določeno. Izraba razpoložljivega časa je odvisna od naših organizacijskih sposobnosti in ciljev, katerim sledimo. Pri vsakodnevnem delu moramo biti še posebej pozorni. Že zjutraj moramo izbrati, kaj bomo naredili in kako zaključili ta dan. Veliko različnih nepomembnih opravkov nam preprečuje, da bi dan zaključili zadovoljni.
Kopica vlog, ki jih igramo v vsakdanjem življenju (vodja, mentor, vodja projekta, starš, otrok, partner, …), nam povzroča stres, nas demotivira in zmanjšuje učinkovitost doma in na karierni poti.
Pridobljena korist na praktični delavnici:
• boljša pripravljenost na naslednji delovni dan;
• pregled in jasnost dnevnih zahtev;
• manj pozabljivosti;
• tekoče dnevne aktivnosti;
• usmeritev na bistveno, doseganje dnevnih ciljev, odpravljanje in ravnanje z motnjami in prekinitvami;
• večja samodisciplina in samozavest, zmanjšanje stresa in živčnih okoliščin;
• trezne in preudarne reakcije ob kriznih dogodkih;
• večje zadovoljstvo in osebna učinkovitost, prihranek časa kot posledica metodičnega dela…
Namen
Seminar je namenjen vsem, ki vodijo in delajo v timu, pri rednem delu ali pri izvedbi projekta.
Kompetence
upravljanje s časom, upravljanje s samim seboj, osebno poslanstvo, načrtovanje, strateško razmišljanje, vodenje.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
Pomen učinkovitosti in uspeha na delovnem mestu
Koliko je trenutno vredna moja minuta - izračun
Osebno poslanstvo pri načrtovanju aktivnosti
Usklajevanje kariere z zasebnim življenjem
Odnos med stresom in zmogljivostjo - diagram
Meja med dobrim stresom in škodljivim stresom
Organizacija dela pri pomembnih nalogah
ABCD analiza
Dnevno planiranje aktivnosti - vaja
Tedensko, dvotedensko, mesečno planiranje - vaja
Izdelava lastne dnevne krivulje učinkovitosti - vaja
Tatovi vašega časa in kako jih ustaviti
Nepričakovane krize
Odlašanje
Ne znam reči »NE«
Druženje in nepričakovani obiskovalci
Telefonski klici
Osebna razdelitev del v nujna in pomembna dela
Osebna analiza dnevnega razporejanja časa - vaja
Planiranje aktivnosti za jutri - vaja
Osebna psihološka učinkovitost - test
Pohiti, trdo delaj, bodi perfekcionist, ustrezi vsem
Postavljanje ciljev, strategije, poslanstva, vizije
Vrste vlog v vašem življenju in izgube časa - vaja
Kolo vaših trenutnih aktivnosti - vaja
Postavljanje osebnih ciljev po S.M.A.R.T. analizi
Delegiranje – prenašanje del in nalog na sodelavce
Kaj lahko delegiramo?
Pomen zaupanja pri delegiranju
Faze delegiranja
Nadzor izvedbe
Vpeljava učinkovitih sestankov
Postavitev ciljev sestanka in rokov za izvedbo
Glavne faze do sklepa - ciljno naravnan sestanek
Uspešna metoda za preverjanje uspešnosti projekta
Metoda Disneyjeve strategije - praktični primer
Osebnostni načrt sprememb pri nadaljnjem delu
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo