Sodoben poslovni bonton v EU

Poslovni bonton je sestavni del znanja in veščin, ki jih zaposleni uporabljajo pri skrbi za stranke in njihovo zadovoljstvo kakor tudi pri sodelovanju s poslovnimi partnerji. Vsekakor pa se z upoštevanjem pravil poslovnega protokola izboljša tudi interno komuniciranje v podjetju.

Obvladovanje poslovnega bontona in protokola izraža v poslu zanesljivost, kredibilnost, kompetentnost in to je zelo močna konkurenčna prednost!

V poslovnem bontonu so pravila, ki jih mora upoštevati vsak poslovnež, ki želi uspeti pri svojem delu. Ta pravila mu omogočajo večjo samozavest v različnih poslovnih situacijah. Bonton je pisan tako, da izraža spoštovanje do druge osebe. Uporabljamo ga skozi celo življenje v zasebnem in poslovnem svetu. Če bomo upoštevali vsaj nekatera pravila sodobnega evropskega bontona, bomo uspešno zastopali svoje podjetje, interese in gradili dobre odnose, ki nam bodo pomagali pri poslovnih uspehih.

Pridobljena korist na praktični delavnici:

  • bonton pri osebni komunikaciji – samozavesten nastop za boljše poslovne rezultate;

  • bonton na poslovnih sestankih – sprejem strank, posedanje, postrežba, zastave na mizi ali pred podjetjem, podpis pogodbe, novoletna darila;

  • bonton v telefonski komunikaciji – preprečevanje neljubih nesporazumov;

  • kako organizirati družabne poslovne dogodke – vabila, vrste srečanj, protokol za mizo, organizacija dogodka (otvoritev novih prostorov, obletnice, …).

Vsebina seminarja

ZAHTEVAJTE PONUDBO za izvedbo v vaši organizaciji.

V ponudbi vam bomo posredovali vsebino, katero lahko prilagodimo vašim zahtevam po znanjih!