Sodobni trendi trženja v gostinstvu

Zakaj se odločimo za nakup določene storitve?
V vašem lokalu lahko imate najbolj prestižnejšo in okusno hrano, da bi zadovoljili vaše goste. A ves vaš trud v kuhinji lahko v trenutku uniči natakar, ki je neuglajen in brez bontona. Kot lastnik boste imeli manj dobička, kot bi ga lahko.
Kako narediti zaposlene vljudne in pripravljene ustreči gostom, da povečajo prodajo, pa je potrebno veliko sodobnega znanja o psihologiji gostov.
Prodajni pristop se zelo spreminja, predvsem sedaj v kriznih časih.
Upam, da ste vi na tem področju popolnoma poučeni in da vam prodaja vsak mesec narašča.
Vsi želimo biti pomembni in spoštovani! To je osnovno vedenje za uspešno prodajo.
Vsi zaposleni v gostinskem objektu morajo zadovoljevati vse pozitivne občutke in fizične zahteve gostov. Vsakega gosta je potrebno jemati individualno. Zato je potrebno dodatno znanje iz psihologije in komuniciranja. Obe temi se z leti spreminjata, tako kot zahteve gostov po hrani in pijači. Denar vložen v dodatno usposabljanje je naložba, ki se nam bogato obrestuje. Gost mora imeti občutek pomembnosti in da smo strokovnjaki na svojem področju.
Namen
Seminar je namenjen natakarjem, lastnikom lokalov in vsem, ki se ukvarjajo z gostinstvom.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
VRSTE KOMUNIKACIJE
POMEN VERBALNE IN NEVERBALNE KOMUNIKACIJE
OSEBNA UREJENOST IN PRVI VTIS
PRAVILNO POZDRAVLJANJE
UPORABA NAZIVOV
PRAVILNA KOMUNIKACIJA PO TELEFONU (PRAVILNA PREDSTAVITEV IN DAJANJE INFORMACIJ)
VRSTE GOSTOV (SPOZNAVANJE GOSTOV, NJIHOVIH POTREB, ŽELJA, …)
POSLOVNO OBNAŠANJE KUHAR – NATAKAR
prijaznost
nagovarjanje gostov
svetovanje
reševanje reklamacij (hladna hrana, tujek v hrani, velikost porcije, zdravstvene težave, …)
AKTIVNA PRODAJA IN MARKETING
VAJE:
osebna predstavitev
pomoč pri izbiri in prepričevanje gostov
sprejem naročil in dajanje informacij po telefonu
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo