Vodenje in coaching v dobi I 4.0

Trendi kažejo, da bo vodenje in organizacija potekala popolnoma drugače, kot sedaj.
Nastale bodo številne spremembe v organizaciji dela, kar bo ponujalo tudi večje priložnosti na trgu in s tem tudi prednosti. V delovnih organizacijah bo potrebno delati na medgeneracijskem komuniciranjem in posebnim pristopi vodenja, ki se imenuje coaching. Coaching je metoda, katera je usmerjena v prihodnost za doseganje vrhunskih rezultatov/ciljev in ne v reševanje težav iz preteklosti. Coaching pomeni pomagati posamezniku, da razvije vse svoje potenciale, da uporabi vse svoje notranje vire. Združuje notranje vire, sposobnosti in moči posameznika, da preseže lastne omejitve in da od sebe največ za dosego lastnih ciljev/rezultatov. Ti cilji se navezujejo na rezultate organizacije v kateri dela.
Cilji
Znanje o namenu coachinga, postavljanje pravilnih vprašanj, razumeti da je poslušanje pomembnejše od govorjenja, občutiti sogovornika, motivirati s pomočjo empatije, gledati na prihodnost - rezultate, pustiti kreativno razmišljanje, da pridejo do rezultatov, zaupati sodelavcu pri iskanju rešitev in opravljanju nalog,…
Kompetence
Vodenje, timsko delo, sprejemanje odločitev, poznavanje drugih in njihovo razmišljanje, odgovornost do sebe in drugih, ustvarjalnost, upravljanje s seboj, sistemsko razmišljanje, doseganje ciljev, usmerjenost k rezultatom, poslušanje in postavljanje pravilnih vprašanj, učinkovita komunikacija.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
1. Kaj je četrta industrijska revolucija - Ind 4.0
2. Napovedi do leta 2030
3. Zahteva po »drugačnih povezanih voditeljih«
4. Kakšen je ta novi »digitalni voditelj«
5. Ključne voditeljske kompetence za uspeh in konkurenčnost v prihodnosti so v spremembi razmišljanja pri :
reševanje problemov in kritično razmišljanje
strateško in sistemsko razmišljanje,
lateralno razmišljanje,
poslovno-informacijska pismenost,
internacionalizacija poslovanja,
delovanje v multinacionalki okoljih in medkulturno sporazumevanje,
fleksibilnost in prilagodljivost,
samo odgovornost in proaktivnost,
6. Stalna skrb za razvoj sodelavcev - po modelu Strenght Finder
7. Pomen vpeljave procesa coachinga v organizacijo
8. Osnove coachinga in definicije
Kaj coaching ni ?
Razlika med: mentoriranjem, vodenjem, svetovanjem, treningom, terapijo
Kaj coaching je ?
9. Coaching orodje za doseganje ciljev posameznika, s cilji organizacije
10. Model GROW
Goal - Cilj
Reality - Realnost
Opportunity - Možnosti
Will – Volja
11. Veščine in orodja za izvajanje coachinga
Govorica telesa
Aktivno poslušanje
Sposobnost spraševanja
Sposobnost zaznavanja
Grajenje zaupanja
Motiviranje
Osredotočenost
Objektivnost
Odgovornost
12. Praktični primer izpeljave coachinga
13. Osebnostni načrt sprememb
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo