Vodenje manjših delovnih skupin

Dober vodja se kali več let in se mora nenehno usposabljati, še posebej če je postal vodja iz strokovnjaka ali je zrasel iz svojega tima. V današnjem času je poklic vodje eden najtežjih poklicev, saj je potrebno voditi tri do pet različnih generacij. Vsaka generacija ima drugačne vrednote in motivacijo. Dobro počutje na delovnem mestu je v največji meri odvisno od dobre komunikacije vodje. Vodja vpliva na organizacijsko kulturo in klimo, ki temeljita na medsebojnih odnosih, razumevanju, poštenju, nagrajevanju, zaupanju, spoštovanju, pohvali, kritiki, spodbujanju,… Sposobnost učinkovitega vodenja ljudi je močno odvisna od sposobnosti nadzorovanja lastnih čustev, zmožnosti da v kriznih situacijah ostane miren, obvladuje svoja čustva ter razume svoje težnje in nagnjenja. Poskuša vnaprej ugotoviti, kakšen bo odziv sodelavcev na njegove predloge. Sposoben vodja mora zgraditi prijeten, zrel in prizanesljiv odnos do drugih ljudi, hkrati pa mora biti sposoben ceniti tudi njihova stališča.
Namen
Dober vodja se kali več let in se mora nenehno usposabljati, še posebej če je postal vodja iz strokovnjaka ali je zrasel iz svojega tima. V današnjem času je poklic vodje eden najtežjih poklicev, saj je potrebno voditi tri do pet različnih generacij.
Kompetence
Spodbujanje dobrih odnosov med sodelavci in vpliv odnosov na uspešnost dela in učinkovitost delovnih procesov v podjetju, spodbujanje inovativnega razmišljanja in pomen kakovosti pri delu, pomen kritike in pohvale s strani vodje, dvig zavzetosti za delo pri posamezniku, spodbujanje boljše komunikacije in dela v timu.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
Pomen vodje pri uresničevanju poslanstva in strategije organizacije
Pridobivanje in ohranjanje avtoritete vodje
Grajenje socialne avtoritete
Ali je lahko vodja prijatelj?
Prepoznavanje lastnih vrednot in vrednot podjetja
Elementi vzornega lika vodje:
spoštovanje in izražanje spoštovanja
zaupanje
pravičnost ali korektnost
Pravila obnašanja v podjetju za boljšo klimo
Zavzetost, delna zavzetost in nezavzetost
nepisane pogodbe s sodelavcem
Poznavanje svojih osebnih in službenih ciljev
Podajanje nalog in nadzor
delegiranje - vaja
Odnosi temeljijo na dobri komunikaciji
pomen kritike in pohvale - vaja
Osebnostni načrt sprememb
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo