Voditeljska orodja za povečanje inovativnosti in kreativnosti

Ključ do večje uspešnosti je v spremembi procesov dela. S povečevanjem obsega dela in prejetih dokumentov se zmanjšuje natančnost in hitrost dela. Če želimo skrajšati čas in povečati natančnost podanih informacij, je smiselno razmišljati o vpeljavi orodij, ki nam bodo olajšala delo. Vsi v pisarnah se trudimo, da bi opravili delo čim bolj organizirano in učinkovito. Načrtovano delo izkoristi vse možne potenciale zaposlenih v pisarnah. Najtežje je ocenjevanje storilnosti administrativnega dela. V razvitih sistemih delajo po metodah, ki omogočajo večjo učinkovitost, delo brez stresa, večje zadovoljstvo strank in sodelavcev.
Cilji
Metode in seminar temeljijo na:
· spoznavanje orodij za vodenje in njihova uporabnost v praksi
· usklajevanje in upoštevanje drugačnih pogledov na delo
· postavljanje ciljev povezanih z letnim planom in delegiranje
· spoznavanje motivacijskih orodij za različne generacije in kariernih sider
· učinkovitem komuniciranju v oddelku
· doseganju dobrega počutja
· timski pripadnosti oddelka
· nenehnem iskanju izboljšav na področju pisarne oziroma oddelka
Namen
Ključ do večje uspešnosti je v spremembi procesov dela. S povečevanjem obsega dela in prejetih dokumentov se zmanjšuje natančnost in hitrost dela.
Kompetence
osebna organizacija s pomočjo orodij, samomotivacija,
reševanje problemov, upravljanje s samim seboj.
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
1. Stalna komunikacije vizije, misije in strategij
2. Definicija vrednot in zagotavljanje vedenja v skladu z njimi
3. Voditeljstvo po modelu poslovne odličnosti
4. Umetnost postavljanja ciljev, zapisi in vizualizacija ciljev
5. Periodično standardizirano spremljanje realizacije ciljev in podajanje povratne informacije
6. Standardizacija vodenja po modelu Katedrala, rdeče črte, ABC modelu
7. Vidnost vodenja
8. Naloge, odgovornosti in pooblastila voditeljev za dvig učinkovitosti
9. Učinkoviti sestanki kot orodja informiranja, komuniciranja, iskanja vzrokov in rešitev
10. Razvoj namestnikov in naslednikov
11. Razvoj agilne organizacije
12. PPS – standardne tehnike reševanja problemov
13. Voditeljske kompetence za :
sprejemanje odločitev
prepoznavanje izgub
reševanje problemov
ukrepanje
diskusijo
14. Proces razvoja medsebojnega zaupanja in spoštovanja
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo