Vodenje za večjo produktivnost in učinkovitost

V manjših družbah ali pri zasebnikih - obrtnikih, v katerih zaposleni opravljajo več funkcij obenem, so zelo pomembni delovni odnosi. Kljub vsemu mora biti nekdo vodja. Formalno ali neformalno. Ta oseba vpliva na organizacijsko kulturo in klimo, kateri temeljita na medsebojnih odnosih, razumevanju, poštenju, nagrajevanju, zaupanju, spoštovanju, pohvali, kritiki, spodbujanju…
Sposobnost učinkovitega vodenja ljudi je močno odvisna od sposobnosti lastnih čustev, zmožnosti, da v kriznih situacijah ostanejo mirni, obvladujejo svoja čustva ter razumejo svoje težnje in nagnjenja.Vodja mora biti sposoben zgraditi prijeten, zrel in prizanesljiv odnos do drugih ljudi. Hkrati mora biti sposoben ceniti stališča drugih ljudi.
Cilji
Samostojni podjetniki in lastniki manjših firm ste tisti, ki vodite svojo firmo in obenem vodite tudi zaposlene. Cilj usposabljanja je, da pridobite znanja, s katerim boste v svojem timu spodbudili dobre odnose med sodelavci in znali prepoznati, kako vplivajo dobri odnosi na uspešnost dela in učinkovitost delovnih procesov v podjetju. Naučili se boste, kako pri zaposlenih in sebi spodbuditi inovativno razmišljanje ter dvigniti zavzetost za delo. Prav tako pa boste prepoznali pomen kakovosti pri delu in kako dobra komunikacija vpliva na uspeh podjetja.
Namen
Z dobrim vodenjem do boljših poslovnih rezultatov
KLIKNITE TUKAJ IN ZAHTEVAJTE PONUDBO!
Vsebina
1. Pomen podjetnika – vodje pri uresničevanju poslanstva in strategije
2. Generacijske razlike in pristopi pri vodenju
3. Prepoznavanje lastnih vrednot in vrednot podjetja
4. Elementi vzornega lika vodje
Spoštovanje in izraženje spoštovanja
Zaupanje
Pravičnost ali korektnost
Pohvala - kritika
5. Zavzetost, delna zavzetost in nezavzetost ◦ Vrste motivacij
6. Poznavanje svojih osebnih in službenih ciljev ◦ Delegiranje - vaja
7. Pomen čustev EQ in dobrih odnosov na delovnem mestu
8. Osebnostni načrt sprememb
Vsak udeleženec dobi ustrezno gradivo